- קראתי את התדריך לקראת צפייה בשיעורו של המתמחה.
- קיימתי שיחה מקדימה עם המתמחה לפני התצפית.
- הצגתי בפני המתמחה את תיק תכניות הלימודים המקוון של משרד החינוך.
- ידעתי את המתמחה בממדי ההערכה של שבמפת הממדים למתמחים ובמחוון לשיעור הסינכרוני או הא- סינכרוני.
- צפיתי בשיעור של המתמחה ומילאתי דו"ח מלווה צפייה בשיעור מתמחה.
- קימתי שיחת משוב עם המתמחה על פי התדריך לקראת צפייה בשיעורו של המתמחה. (לא יאוחר משבוע מיום הצפייה)
- תיעדתי בכתב את השיחה המקדימה, התצפית, המשוב ואת תגובת המוערך בדו"ח מלווה צפייה בשיעור מתמחה.
- התיעוד נמסר לידי המתמחה ונישמר בתיקו האישי של המתמחה בביה"ס.