מורים ומורות נדרשים להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר נסיון ובכל קידום בדרגה. תהליך ההערכה הינו תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר נסיון (הערכה לקביעות), ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתם של המוערכים ההערכה מתקיימת באמצעות מפת ממדים, בהלימה לדמות המורה המצופה במערכת החינוך.
מורים ומורות נדרשים להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר נסיון ובכל קידום בדרגה. תהליך ההערכה הינו תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר נסיון (הערכה לקביעות), ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתם של המוערכים. ההערכה מתקיימת באמצעות מפת ממדים, בהלימה לדמות המורה המצופה במערכת החינוך.
מורים ומורות נדרשים להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר נסיון ובכל קידום בדרגה. תהליך ההערכה הינו תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר נסיון (הערכה לקביעות), ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתם של המוערכים ההערכה מתקיימת באמצעות מפת ממדים, בהלימה לדמות המורה המצופה במערכת החינוך.
7. מפת מימדים להערכת
מורים ומורות לחינוך גופני- תשפ"ד
מורים ומורות נדרשים להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר נסיון ובכל קידום בדרגה. תהליך ההערכה הינו תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר נסיון (הערכה לקביעות), ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתם של המוערכים ההערכה מתקיימת באמצעות מפת ממדים, בהלימה לדמות המורה המצופה במערכת החינוך.