הטופס לאישור מסגרת התמחות בבתי הספר ובגנים הוא טופס מקוון המתמחה ממלא אותו עם תחילת העסקתו ולאחר מינוי החונך דרך אתר המכללה בה מתבצעת סדנת ההתמחות.
הטופס הממולא נשלח אוטומטית לאגף ואל רכז/ת הסטאז של המתמחה הדרכה למילוי הטופס באתר סטאז'קל.
החוברת מבהירה את תפיסת התפקיד של החונכות והליווי,
ויש בה מידע על אודות הנהלים הנדרשים בעבודת החונכות והליווי.
שימו לב! המסמך חשוב ביותר אך חלק מהנהלים בו לא מעודכנים
הכלי מותאם לכלי להערכת עו"ה ומורכב מארבעה ממדים המכילים תבחינים שונים הקשורים לאותו ממד.
הכלי נועד לסייע בתהליך הערכתו של המתמחה.
חשוב שהמתמחה ילמד את ארבעת הממדים ואת התבחינים המוכלים בהם לקראת תהליך הערכה.
הכלי מותאם לכלי להערכת גננות בחינוך המיוחד ומורכב מחמישה ממדים המכילים תבחינים שונים הקשורים לאותו ממד.
הכלי נועד לסייע בתהליך הערכתו של המתמחה.
חשוב שהמתמחה ילמד את חמשת הממדים ואת התבחינים המוכלים בהם לקראת תהליך הערכה.
הכלי מותאם לכלי להערכת גננות ומורכב מחמישה ממדים המכילים תבחינים שונים הקשורים לאותו ממד.
הכלי נועד לסייע בתהליך הערכתו של המתמחה.
חשוב שהמתמחה ילמד את חמשת הממדים ואת התבחינים המוכלים בהם לקראת תהליך הערכה.
הטופס לאישור מסגרת התמחות בבתי הספר ובגנים הוא טופס מקוון המתמחה ממלא אותו עם תחילת העסקתו ולאחר מינוי החונך.
טופס זה מיועד למתמחים באוניברסיטה בלבד בלבד
המתמחים במכללות ממלאים באמצעות אתר המכללה בה הם עושים את סדנת הסטאז'
הטופס הממולא נשלח אוטומטית לאגף ואל רכז/ת הסטאז של המתמחה.
טופס להורדה ולשליחה.
להדרכה באתר הסתדרות המורים לחצו כאן.
מטרת הטופס: תיעוד המפגשים של המתמחה עם המורה החונך לאורך שנת ההתמחות.
מעקב אחר ההתפתחות המקצועית של המתמחה.
(עותק לחונך נשאר בביה"ס. ועותק למתמחה)
מטרת הטופס: תיעוד שיעורי הצפייה של המתמחה עם החונך בשנת ההתמחות.
מעקב אחר השינויים בעקבות משוב הצפייה.
(עותק לחונך נשאר בביה"ס. ועותק למתמחה)
מתבצע עד לתאריך ה-15 בינואר על ידי המורה החונך/ת בשיתוף עם מנהל/ת בית הספר.
מטרתו לתת למתמחה משוב על העבר והדרכה לעתיד, לשמש בסיס לשיחה בין החונך/ת ובין המתמחה, אודות איכות עבודתו/ה בהוראה לקראת המשך תפקוד מוצלח במערכת.
על המתמחה להעביר העתק של טופס המשוב למנחה סדנת ההתמחות
מתבצע עד לתאריך ה-15 בינואר על ידי המורה החונך/ת בשיתוף עם מנהל/ת בית הספר.
מטרתו לתת למתמחה משוב על העבר והדרכה לעתיד, לשמש בסיס לשיחה בין החונך/ת ובין המתמחה, אודות איכות עבודתו/ה בהוראה לקראת המשך תפקוד מוצלח במערכת.
על המתמחה להעביר העתק של טופס המשוב למנחה סדנת ההתמחות.
מתבצע עד לתאריך ה-15 בינואר על ידי המורה החונך/ת בשיתוף עם מנהל/ת בית הספר.
מטרתו לתת למתמחה משוב על העבר והדרכה לעתיד, לשמש בסיס לשיחה בין החונך/ת ובין המתמחה, אודות איכות עבודתו/ה בהוראה לקראת המשך תפקוד מוצלח במערכת.
על המתמחה להעביר העתק של טופס המשוב למנחה סדנת ההתמחות
הערכה המסכמת מתבצעת באופן מקוון על ידי ועדה המורכבת ממנהל בית הספר והמורה החונך.
תוך מעורבות של רכז השכבה / רכז המקצוע / רכז הערכה או מורה עמית. המפקח המקצועי חייב להיות שותף להערכה במקצועות של"ח וחינוך גופני בלבד.
מטרת ההערכה המסכמת היא לתת משוב מסכם על תפקודו של המתמחה בהוראה במהלך השנה.
הערכה המסכמת מתבצעת בסיום שנת ההתמחות באופן מקוון על ידי הגננת החונכת ועל ידי המפקחת.
מטרת ההערכה המסכמת היא לתת משוב מסכם על תפקודה של הגננת במהלך השנה. טופס זה הוא תנאי לקבלת רישיון עיסוק בהוראה.
מטרת ההערכה המסכמת היא לתת משוב מסכם על תפקודו של המתמחה בהוראה במהלך השנה.
לסרטון הדרכה לגננת החונכת לחץ כאן
לסרטון הדרכה למתמחה בגן הילדים לחץ כאן
לפני הגשת הבקשה להענקת רישיון לעיסוק בהוראה בדקתי כי אישורי השכלתי ואישור על עמידתי בשנת ההתמחות מעודכנים במערכות משרד החינוך,
(המידע הקיים באיזור האישי בפורטל עובדי הוראה.)
האישורים הם:
מילאתי בקשה להענקת רישיון לעיסוק בהוראה לטופס לחצו כאן
שלחתי טופס הבקשה לכתובת המייל:
rishayon@education.gov.il
שימו לב :רישיון ההוראה יעודכן בפורטל עובדי הוראה וישלח בדואר ישראל לכתובת שמופיעה על גבי טופס הבקשה.
ההערכה המסכמת מתבצעת בצורה מקוונת במקרים חריגים מאשר אגף התמחות בהוראה למלא טופס ידני במקום טופס מקוון.
ההערכה המסכמת מתבצעת בצורה מקוונת במקרים חריגים מאשר אגף התמחות בהוראה למלא טופס ידני במקום טופס מקוון
ההערכה המסכמת מתבצעת בצורה מקוונת במקרים חריגים מאשר אגף התמחות בהוראה למלא טופס ידני במקום טופס
מקוון