הטופס לאישור מסגרת התמחות בבתי הספר ובגנים הוא טופס מקוון המתמחה ממלא אותו עם תחילת העסקתו ולאחר מינוי החונך דרך אתר המכללה בה מתבצעת סדנת ההתמחות.
הטופס הממולא נשלח אוטומטית לאגף ואל רכז/ת הסטאז של המתמחה הדרכה למילוי הטופס באתר סטאז'קל.
החוברת מבהירה את תפיסת התפקיד של החונכות והליווי,
ויש בה מידע על אודות הנהלים הנדרשים בעבודת החונכות והליווי.
שימו לב! המסמך חשוב ביותר אך חלק מהנהלים בו לא מעודכנים
חוברת חונכות החדשה תוצג בקרוב
מורים ומורות נדרשים להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר נסיון ובכל קידום בדרגה.
תהליך ההערכה הינו תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר נסיון (הערכה לקביעות),
ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתם של המוערכים
ההערכה מתקיימת באמצעות מפת ממדים, בהלימה לדמות המורה המצופה במערכת החינוך.
גננות נדרשות להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר ניסיון ובכל קידום בדרגה. תהליךההערכה הינו
תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר ניסיון(הערכה לקביעות),
ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתן של הגננות.
מורים ומורות נדרשים להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר נסיון ובכל קידום בדרגה.
תהליך ההערכה הינו תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר נסיון (הערכה לקביעות),
ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתם של המוערכים.
ההערכה מתקיימת באמצעות מפת ממדים, בהלימה לדמות המורה המצופה במערכת החינוך.
מורים ומורות נדרשים להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר נסיון ובכל קידום בדרגה.
תהליך ההערכה הינו תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר נסיון (הערכה לקביעות),
ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתם של המוערכים
ההערכה מתקיימת באמצעות מפת ממדים, בהלימה לדמות המורה המצופה במערכת החינוך.
מורים ומורות נדרשים להערכה על פני רצף הקריירה: בשנת ההתמחות, בגמר נסיון ובכל קידום בדרגה.
תהליך ההערכה הינו תהליך הערכה מעצב, אך בהערכה לסיום התמחות ולגמר נסיון (הערכה לקביעות),
ניתנת גם המלצה מסכמת המשפיעה על אופן המשך העסקתם של המוערכים
ההערכה מתקיימת באמצעות מפת ממדים, בהלימה לדמות המורה המצופה במערכת החינוך.
يتم التقييم عن طريق خريطة األبعاد مبا يتوافق مع صفات املعلم الناجح يف جهاز الرتبية والتعليم.
وضعت خرائط االبعاد وتعليامت التقييم بالرشاكة مع قسم تقييم الطواقم الرتبوية )מנהל עובדי
ההוראה( – وقسم التقييم والقياس القطري )ראמ"א( ومكتب العامل الرئييس )לשכת מדען ראשי( وقسم
املوارد البرشية )כוח אדם( وممثلني عن املدراء بالتشاور مع مهنيني )مفتشني/مرشدين(.
جميع عمليات التقييم وخرائط االبعاد تدار وتوثّق بربنامج محوسب ومتخصص يف تقييم الطاقم
التدريسية.
הטופס לאישור מסגרת התמחות בבתי הספר ובגנים הוא טופס מקוון המתמחה ממלא אותו עם תחילת העסקתו ולאחר מינוי החונך.
המתמחים במכללות ממלאים באמצעות אתר המכללה בה הם עושים את סדנת הסטאז'
הטופס הממולא נשלח אוטומטית לאגף ואל רכז/ת הסטאז של המתמחה.
טופס להורדה ולשליחה.
להדרכה באתר הסתדרות המורים לחצו כאן.
מטרת הטופס: תיעוד המפגשים של המתמחה עם המורה החונך לאורך שנת ההתמחות.
מעקב אחר ההתפתחות המקצועית של המתמחה.
(עותק לחונך נשאר בביה"ס. ועותק למתמחה)
מטרת הטופס: תיעוד שיעורי הצפייה של המתמחה עם החונך בשנת ההתמחות.
מעקב אחר השינויים בעקבות משוב הצפייה.
(עותק לחונך נשאר בביה"ס. ועותק למתמחה)
מתבצע עד לתאריך ה-15 בינואר על ידי המורה החונך/ת בשיתוף עם מנהל/ת בית הספר.
מטרתו לתת למתמחה משוב על העבר והדרכה לעתיד, לשמש בסיס לשיחה בין החונך/ת ובין המתמחה, אודות איכות עבודתו/ה בהוראה לקראת המשך תפקוד מוצלח במערכת.
על המתמחה להעביר העתק של טופס המשוב למנחה סדנת ההתמחות
מתבצע עד לתאריך ה-15 בינואר על ידי הגננת החונכת בשיתוף עם המפקחת
מטרתו לתת למתמחה משוב על העבר והדרכה לעתיד, לשמש בסיס לשיחה בין החונך/ת ובין המתמחה, אודות איכות עבודתו/ה בהוראה לקראת המשך תפקוד מוצלח במערכת.
על המתמחה להעביר העתק של טופס המשוב למנחה סדנת ההתמחות.
מתבצע עד לתאריך ה-15 בינואר על ידי הגננת החונכת בשיתוף עם המפקחת
מטרתו לתת למתמחה משוב על העבר והדרכה לעתיד, לשמש בסיס לשיחה בין החונך/ת ובין המתמחה, אודות איכות עבודתו/ה בהוראה לקראת המשך תפקוד מוצלח במערכת.
על המתמחה להעביר העתק של טופס המשוב למנחה סדנת ההתמחות.
הערכה המסכמת מתבצעת באופן מקוון על ידי ועדה המורכבת ממנהל בית הספר והמורה החונך.
תוך מעורבות של רכז השכבה / רכז המקצוע / רכז הערכה או מורה עמית. המפקח המקצועי חייב להיות שותף להערכה במקצועות של"ח וחינוך גופני בלבד.
מטרת ההערכה המסכמת היא לתת משוב מסכם על תפקודו של המתמחה בהוראה במהלך השנה.
הערכה המסכמת מתבצעת בסיום שנת ההתמחות באופן מקוון על ידי הגננת החונכת ועל ידי המפקחת.
מטרת ההערכה המסכמת היא לתת משוב מסכם על תפקודה של הגננת במהלך השנה. טופס זה הוא תנאי לקבלת רישיון עיסוק בהוראה.
מטרת ההערכה המסכמת היא לתת משוב מסכם על תפקודו של המתמחה בהוראה במהלך השנה.
לסרטון הדרכה לגננת החונכת לחץ כאן
לסרטון הדרכה למתמחה בגן הילדים לחץ כאן
לפני הגשת הבקשה להענקת רישיון לעיסוק בהוראה בדקתי כי אישורי השכלתי ואישור על עמידתי בשנת ההתמחות מעודכנים במערכות משרד החינוך,
(המידע הקיים באיזור האישי בפורטל עובדי הוראה.)
האישורים הם:
מילאתי בקשה להענקת רישיון לעיסוק בהוראה לטופס לחצו כאן
שלחתי טופס הבקשה לכתובת המייל:
שימו לב :רישיון ההוראה יעודכן בפורטל עובדי הוראה וישלח בדואר ישראל לכתובת שמופיעה על גבי טופס הבקשה.