- קיימתי שיחה מקדימה עם המתמחה, לקראת התצפית. בשיחה התמקדנו בנקודות שהועלו
במשוב התצפית השלישית. - רעננתי את המתמחה במדדי ההערכה של הכלי להערכת גננות מתמחות, הכלי להערכת גננות מתמחות בחינוך המיוחד ובתיק תכניות לימודים המקוון של משרד החינוך.
- צפיתי בפעילויות המתמחה בגן ומילאתי דו"ח צפייה בשיעור.
- קיימתי שיחת משוב עם המתמחה. (לא יאוחר משבוע מיום הצפייה).
- המתמחה הציגה בפני את היערכותה לקראת תצפית השנייה של המפקחת.
- תיעדתי בכתב את השיחה המקדימה, התצפית, המשוב ואת תגובת המוערכת בדו"ח צפייה
בשיעור.
התיעוד נמסר לידי המתמחה והעתקו נמסר למפקחת.