- הכנתי מערך שיעור ונעזרתי בתיק תכניות הלימודים המקוון של משרד החינוך.
- בצפיית החונך השנייה השתדלתי להביא לידי ביטוי את נקודות החוזקה שלי, ולשפר את הטעון שיפור בהתאם לשיחת המשוב שלאחר הצפייה הראשונה.
- החונך צפה בי בשיעור בפעם השנייה במחצית זאת נתן לי משוב ומילא דו"ח מלווה צפייה בשיעור מתמחה.
- החונך מילא את דו"ח מלווה צפייה עם התייחסות למחוון לשיעור הסינכרוני או הא- סינכרוני.
- החונך הנחה אותי לקראת צפיית המנהל.(צפיית המנהל יכולה להתבצע גם עם צפיית החונך)
- למצגת הדרכה כהכנה לקראת התצפיות לחצו כאן
- עותק מהדו"ח נשאר אצלי ממנו אלמד על נקודות החוזקה שלי ועל התנהגויות הטעונות שיפור.
- עותק השני של הדו"ח נשאר אצל החונך למעקב.