- הכנתי מערך שיעור ונעזרתי בתיק תכניות הלימודים המקוון של משרד החינוך.
- בצפיית המנהל במחצית זו, השתדלתי להביא לידי ביטוי את נקודות החוזקה שלי, ולשפר את הטעון שיפור בהתאם לשיחת המשוב והנחיית החונך.
- המנהל צפה בי בשיעור בפעם הראשונה במחצית זאת, נתן לי משוב ומילא דו"ח מלווה צפייה בשיעור מתמחה .
- המנהל מילא את דו"ח מלווה צפייה עם התייחסות למחוון לשיעור הסינכרוני או הא- סינכרוני.
- למצגת הדרכה כהכנה לקראת התצפיות לחצו כאן
- עותק מהדו"ח נשאר אצלי ממנו אלמד על נקודות החוזקה שלי ועל התנהגויות הטעונות שיפור לקראת הצפייה הנוספת של המנהל.
- העותק השני של הדו"ח נשאר אצל המנהל למעקב.