- הכנתי מערך שיעור ונעזרתי בתיק תכניות הלימודים המקוון של משרד החינוך.
- בצפיית החונך השלישית השתדלתי להביא לידי ביטוי את נקודות החוזקה שלי, ולשפר את הטעון שיפור בהתאם לשיחת המשוב של המנהל והחונך במחצית הראשונה.
- החונך צפה בי בשיעור בפעם השלישית מתחילת השנה נתן לי משוב ומילא דו"ח מלווה צפייה בשיעור מתמחה.
- החונך הנחה אותי לקראת צפיית המנהל. (צפיית המנהל יכולה להתבצע גם עם צפיית החונך)
- עותק מהדו"ח נשאר אצלי ממנו אלמד על נקודות החוזקה שלי ועל התנהגויות הטעונות שיפור.
- עותק השני של הדו"ח נשאר אצל החונך למעקב