- הכנתי מערך שיעור ונעזרתי בתיק תכניות הלימודים המקוון של משרד החינוך.
- בצפייה השלישית של הגננת החונכת, השתדלתי להביא לידי ביטוי את נקודות החוזקה שלי, ולשפר את הטעון שיפור בהתאם לשיחת המשוב של המפקחת והחונכת במחצית הראשונה.
- הגננת החונכת צפתה בי בפעם השלישית מתחילת השנה, נתנה לי משוב ומילאה דו"ח צפייה בשיעור .
- החונכת הנחתה אותי לקראת צפיית המפקחת.(צפיית המפקחת יכולה להתבצע גם עם צפיית הגננת החונכת)
- עותק מהדו"ח נשאר אצלי ממנו אלמד על נקודות החוזקה שלי ועל התנהגויות הטעונות שיפור.
- עותק השני של הדו"ח נשאר אצל הגננת החונכת למעקב.