תלפיות המכללה האקדמית לחינוך בחולון
סטאז'קל האתר שילווה אותך בשנת ההתמחות
לחנוך מהתחלה
התמחות וכניסה להוראה - משרד החינוך
  • דף הבית
  • אודות
    • מי אנחנו
    • דיווח על תקלות
    • הצהרת נגישות
  • התמחות בבתי הספר
    • למורה המתמחה
    • למורה החונך
    • למנהל ביה"ס
  • התמחות בגני הילדים
    • לגננת המתמחה
    • לגננת החונכת
    • למפקחת הגן
  • שאלות נפוצות
  • טפסים וקישורים
    • חוברות הדרכה והערכה
    • טפסים למילוי
    • טפסים חריגים למילוי ידני
  • הבית של החונכים
    • תכנון שנתי למורה החונך
    • ארגז כלים למורה החונך
    • תיק החונכות
    • מבט על שנת החונכות
    • העשרה למורה החונך
תפריט
  • דף הבית
  • אודות
    • מי אנחנו
    • דיווח על תקלות
    • הצהרת נגישות
  • התמחות בבתי הספר
    • למורה המתמחה
    • למורה החונך
    • למנהל ביה"ס
  • התמחות בגני הילדים
    • לגננת המתמחה
    • לגננת החונכת
    • למפקחת הגן
  • שאלות נפוצות
  • טפסים וקישורים
    • חוברות הדרכה והערכה
    • טפסים למילוי
    • טפסים חריגים למילוי ידני
  • הבית של החונכים
    • תכנון שנתי למורה החונך
    • ארגז כלים למורה החונך
    • תיק החונכות
    • מבט על שנת החונכות
    • העשרה למורה החונך
סטאז'קל האתר שילווה אותך בשנת ההתמחות
לחנוך מהתחלה
התמחות וכניסה להוראה - משרד החינוך
תלפיות המכללה האקדמית לחינוך בחולון
  • דף הבית
  • אודות
    • מי אנחנו
    • דיווח על תקלות
    • הצהרת נגישות
  • התמחות בבתי הספר
    • למורה המתמחה
    • למורה החונך
    • למנהל ביה"ס
  • התמחות בגני הילדים
    • לגננת המתמחה
    • לגננת החונכת
    • למפקחת הגן
  • שאלות נפוצות
  • טפסים וקישורים
    • חוברות הדרכה והערכה
    • טפסים למילוי
    • טפסים חריגים למילוי ידני
  • הבית של החונכים
    • תכנון שנתי למורה החונך
    • ארגז כלים למורה החונך
    • תיק החונכות
    • מבט על שנת החונכות
    • העשרה למורה החונך
תפריט
  • דף הבית
  • אודות
    • מי אנחנו
    • דיווח על תקלות
    • הצהרת נגישות
  • התמחות בבתי הספר
    • למורה המתמחה
    • למורה החונך
    • למנהל ביה"ס
  • התמחות בגני הילדים
    • לגננת המתמחה
    • לגננת החונכת
    • למפקחת הגן
  • שאלות נפוצות
  • טפסים וקישורים
    • חוברות הדרכה והערכה
    • טפסים למילוי
    • טפסים חריגים למילוי ידני
  • הבית של החונכים
    • תכנון שנתי למורה החונך
    • ארגז כלים למורה החונך
    • תיק החונכות
    • מבט על שנת החונכות
    • העשרה למורה החונך

8. מפגשים עם המורה המלווה

  • במפגש ראשון עם המורה המלווה ערכו תיאום צפיות.
  • מה חשוב לכם במערכת היחסים בינכם?
  • מה אתם מצפים ממפגשי הלווי?
  • מה צפיותיכם מתהליך הלווי? דיסקרטיות והיבטים אתיים בתהליך הלווי ( במה המלווה מחויב לשתף את המנהל/ת ?)
  • מה ייחשב, בעיני כל אחד מכם, כתהליך לווי משמעותי ומוצלח?
  • קבעו את מועדי המפגשים למהלך השנה בהיקף של 20 שעות.
  • השתמשו בטופס לתיעוד המפגשים. הטופס יכלול את תאריכי המפגשים והנושאים הנדונים.
  • זכרו, מטרת המפגשים היא לקיים שיחות רפלקטיביות ודינמיות שבכוחן להעצים את עובד ההוראה החדש ובזיקה לנושאים חינוכיים שהוא חווה במהלך עבודתו.

הצהרת נגישות