אודות
מי אנחנו
דיווח על תקלות
הצהרת נגישות
התמחות בבתי הספר
למורה המתמחה
למורה החונך
למנהל ביה"ס
התמחות בגני הילדים
לגננת המתמחה
לגננת החונכת
למפקחת הגן
שאלות נפוצות
טפסים וקישורים
חוברות הדרכה והערכה
טפסים למילוי
טפסים חריגים למילוי ידני
הבית של החונכים
תפריט
אודות
מי אנחנו
דיווח על תקלות
הצהרת נגישות
התמחות בבתי הספר
למורה המתמחה
למורה החונך
למנהל ביה"ס
התמחות בגני הילדים
לגננת המתמחה
לגננת החונכת
למפקחת הגן
שאלות נפוצות
טפסים וקישורים
חוברות הדרכה והערכה
טפסים למילוי
טפסים חריגים למילוי ידני
הבית של החונכים
אודות
מי אנחנו
דיווח על תקלות
הצהרת נגישות
התמחות בבתי הספר
למורה המתמחה
למורה החונך
למנהל ביה"ס
התמחות בגני הילדים
לגננת המתמחה
לגננת החונכת
למפקחת הגן
שאלות נפוצות
טפסים וקישורים
חוברות הדרכה והערכה
טפסים למילוי
טפסים חריגים למילוי ידני
הבית של החונכים
תפריט
אודות
מי אנחנו
דיווח על תקלות
הצהרת נגישות
התמחות בבתי הספר
למורה המתמחה
למורה החונך
למנהל ביה"ס
התמחות בגני הילדים
לגננת המתמחה
לגננת החונכת
למפקחת הגן
שאלות נפוצות
טפסים וקישורים
חוברות הדרכה והערכה
טפסים למילוי
טפסים חריגים למילוי ידני
הבית של החונכים
חיפוש
שיחת המשוב
מאפייני שיחת המשוב
ש
יחת המשוב שלאחר התצפיות אמורה להתנהל ברגישות ובהכלה.
בשיחה זו אני נדרש לאתר את נקודות החוזק של המתמחה, להחמיא לו ולהעצים אותו אישית ומקצועית.
בשיחה זו אני נדרש לאתר את הנקודות לשיפור ולהעמיד אותן כאתגר וכיעד למתמחה.
חזרה למצגת